Kısa boy, skolyoz, diz protezi, kalça protezi

Kortizon iğnesinin faydaları nelerdir?

Kortizon iğnesi diz ağrısı ve iltihaplanma tedavisinde kullanılabilir. Enjeksiyon sırasında doktor, kortizonu diz ekleminin içine enjekte eder. Kortizon, iltihabı azaltarak ağrıyı hafifletir ve hareketliliği artır

Sakroiliak eklem enjeksiyonu kime ne zaman yapılır? Sakroiliak eklem enjeksiyonunun faydaları...

Sakroiliak eklem enjeksiyonları, sırt ve kalça arasındaki sakroiliak ekleme doğrudan ilaç enjekte edilmesi işlemidir. Bu işlem, sırt ağrısı ve kalça ağrısı gibi semptomları olan hastalar için kullanılır. Enjeksiyonlar aynı zamanda sakroiliit, ankilozan spondilit, psöriatik artrit gibi inflamatuar ek

Lomber Dar Kanal, Vidalı Bel Ameliyatı Örnek Doç. Dr. Hanifi Üçpunar, Bursa

Spinal stenoz, omurilik kanalının daralarak omuriliğe ve sinir köklerine baskı yapmasıyla ortaya çıkan bir durumdur. Bu, ağrı, uyuşma, karıncalanma, halsizlik ve hatta mesane veya bağırsak kontrolünün kaybı gibi bir dizi semptoma neden olabilir. Bazı durumlarda, sinirler üzerindeki baskıyı azaltmak

Avrupa Omurga Derneği Tarafından verilen kursların tamamlanması sonrası elde ettiğim diplomam

Eurospine Diploma

Robotik Omurgada Ameliyatı

Robotik Omurgada En Gelişmiş Navigasyon Sistemleri Kullanılmaktadır

Skolyoz

Skolyoz tedavisinde "Selektif Füzyon" ile hastanın ana kozmetik problemleri olan omuz dengesizliği, kalça seviye farkı ve sırt bölgesindeki çıkıntılar başarılı şekilde tedavi edilebilmektedir.

Robotik Omurga Ameliyatı Sunumumdan

Robotik omurga cerrahisi veya robot yardımlı omurga cerrahisi, robotik teknolojinin omurga cerrahisi sırasında kullanımı olarak tanımlanabilir.

Bel kısmında skolyozu olan hastamın ameliyat öncesi ve sonrası skolyoz filmleri

#Skolyoz her zaman üç ana düzlemde (3D) yani önden yanal eğrilik, sagitalde normalden ön veya arka (çoğunlukla lordotik) yöne sapma ve yatay düzlemde (çok karakteristik olarak) vertebral eksenel rotasyon içeren karmaşık bir deformitedir. Scoliosis is a multifactorial three-dimensional (3D) spinal